Kul valborg :S

Ja, idag har man ju gjort mycket, vaknade hos Sofie. Vi käkade frukost och sen kollade vi på när dom firade kungen på tv :P heh. Soldaterna var ju jätte fina i dina lampskärmar som dom hade på huvudet. Sen åkte jag hem och gjorde ingenting tills klockan blev typ 6.
Sen badade jag, och så hade jag ansiktsmask för att få bort allt konstigt mojs i ansiktet som inte ska vara där, heh.
Har vart hemma och slappat hela kvällen eftersom mamma cpade. Skulle ju egentligen vara med Pätsi, Malin och Anton och alla. Men nej, det fick jag ju inte. För att mamma tror att dom är jätte stökiga och att dom kommer våldta mig elr nåt :S men men.
Så jag hade förberett mig för en tråkig kväll, hyrde 3 filmer. Så först kollade jag på Love dont cost a thing. Den var bra ;) Handlade om en kille som vill bli populär, så när skolans snyggaste tjej krockar med bilen så fixar han den gratis om hon går med på att dom ska låtsas att dom är tillsammans i 2 veckor för att han ska bli populär.
Efter den så kollade jag på Uptown girls, den var oxå bra =) Jag har kommit på att de finns typ ingen film som det inte finns nå kärlek och sånt i. I varje film är de liksom alltid någon romans även om det inte är filmens handling.
Sen så ringde Christian :) och så pratade vi lite. Saknar han :P Så länge sen vi träffades. Senast i januari ju.
Och så är det match mot hm, Valskog. Sen ska vi åka och hämta moppen =D wiie.

Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback