Home

Nu har jag vart i Usa en månad..kom hem den 9de. Var i New York, Boston, Gettysburg, Niagara fallen, Washington DC, Hawaii (Ohau&Maui). Köpte 4 linnen, 2 t-shirtar, 2 shorts, 1 kjol, 4 väskor, 2 par skor, 2 solglasögon + massa mer saker. Det va kul där ;)
Och så fyllde man år dagen efter vi kom hem, fick en moppe, hjälm, lås, pengar, kläder, presentkort & blablabla! De första jag gjorde när jag kom hem var att gå till fia, hon och carro sov när jag kom dit =P Sömntutor! I slutet på semestern längtade jag hem as mycket :P Så missade man ju rix också =( faaan! Men nästa år SKA man ju dit..!! OCh nu är Sofie i Turkland, saaaknar diiig as mkt , koooom hem !! Men de är ju 6 dagar! Jag kan inte fatta att du får träffa alla igen som vi träffa förra året, de är fuuuuuusk! Jag vill också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback