mjöff

Igår var jag med Sophie & Fia, vi skulle åka till bäckby och hyra film så vi tar moppen dit, och sen när vi kommer dit så kommer jag på att jag glömde plånboken, smart :P så vi får åka hela vägen tillbaka (8km) och hämta plånboken och åka till bäckby igen och hyra filmerna :P Sen när vi kom hem så skulle vi äta men då hade vi typ ingen mjölk eller bröd så då fick vi åka till jo-berg och köpa deet. Sen efter vi ätit så kollade vi först på Miss Cast away and the island girls, vi kollade bara i 10 min, deeen SÖÖÖG!! Sen börja vi kolla på School for seduction men stängde av efter 20 minuter, sög också! Sen kollade vi på alfie, den va sådär. Men Jude Law vaa fin :P hih. Sen va klockan typ 1, då gick vi ut ett tag. Sen så gick vi inn och satte på datorn och kollade på roliga filmen och sånt. Sagan om Harry Potter va as bra :P vi kollade på den typ 20 ggr. Sen gick vi och la oss kl 5 och vaknade kl 1 av att mamma tjatade på oss att vi skulle gå upp. Så vi sov 8 timmar i alla fall. Sen så gick vi upp och kollade på den sista filmen Blue crush, den var rätt bra. Bästa av alla 4 i alla fall. Sen åkte dom härifrån kl typ 5. Nu har jag nyss käkat, åt oxfile och bakad potatis. :P Och i mörrn ska vi gå på stan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback