Skolan igen =/

Igår var jag&mamsen på hälla och shoppa. Köpte ett svart diadem, bruna stövlar, vantar&halsduk och 3 linnen. När vi kom hem så hade jag träning, när jag skulle åka hem från träningen så började det såklart spöregna. Vi hade ju klarat oss hela träningen. Så va dyngsur när jag kom hem.

Idag var första dagen i skolan, tjoho =/ NOT! Gick upp halv 7, riktigt jobbigt! Sen kom fia förbi 20 i 8. Så åkte vi till skolan, och så mötte vi carro också! Claes har ju slutat så vi har fått en ny lärare som heter Anneli, höm! Det var kul att träffa alla igen ;) Men så fick vi reda på att vi inte har sovmorgon en enda morgon :S ööööh, sämst. Bäst för dom att vi slutar tidigare i sånna fall. Sen så slutade vi kl 2. WIE! Så åkte jag hem med fia&carro. Fan vad jag hatar att min moppe går så JÄVLA segt!! Så DRYYYYGT.........!! När jag kom hem så gick jag ut en sväng, eller jag tror jag gick ca 5 km. Sen när jag kom hem så duschade jag. Mjöffs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback