Välkommen hem Sofie =D

Idag kommer sofie heeeem =D WIIIIE

Andra dagen i skolan idag! HÖÖMM, kuligt =/ ! Gick upp kl 7, sen kom fia till mig klockan 8 för vi började kl halv 9. Sen åkte vi till enhagen och hämtade Johanna, och så skulle vi möta carro men hon var så sen :S så vi åkte utan henne, för annars skulle vi kommer för sent. Så hon var lite sur efter det, menmen! Så kollade vi på Wedding crashers i 2 timmar, låååång! Den var sådär bra, ingen höjdare. Sen var det skolkort, mjöff, och trots mina stövlar så fick jag SÅKLART sitta ner. Sen slutade vii! När jag kom hem så kollade jag lite i en katalog om språkresor, de kostar 25 000 spänn att åka till USA på språkresa i 28 dagar. De har jag & Fia tänkt att vi ska göra nästa år, men såå dyrt! Sen så gick jag och fia ut och gick 5 km. Och jag vill träffa Sofie ikväll!!!!!!! men vi får väl se om hon orkar, höm. MEN JAG SAKNAR HENNE!

MJÖFF, nu kom jag precis hem från stan. Har vart på cafegränden med Sofie och pratat. Jag tog en Cola light och hon tog en ost&skink sallad. Hon berättade allt från Turkiet, om henne och Alp och allting! Han verkade så gullig :P Jag började till och med gråta lite grann, dom verkade ha haft det såå mysigt. Och de va så skönt och kul att träffa min älskling igen =D
Älskar dig Sofie!!

Kommentarer
Postat av: sofie

det var kul och träffa dig ocksååå guulll

2006-08-22 @ 22:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback