Fredag - Finnåker =/

Jahapp, idag bär det iväg till finnåker då, höm jippi. Kommer hem på måndag, suck. Jag vill vara hemma istället. Men det blir säkert kul. Men jag kommer bli as trött, är liksom redan trött nu. Jag kommer somna typ 11 varje kväll hah. Nedå, jag ska försöka hålla mig vaken till kl 3 iaf ;) Och så kommer du bli gräddfight ;D hah. Johan har också köpt med grädde (snacka om att vara fantasilös, hah) kom på något eget :P Nu har jag typ packar färdigt allting. Jag tror nog inte jag kommer få igen min väska =/ hm. Jag tar jämt med alderles för mycket saker :P (kläder). Prästen igår bah, tjejer, ni vet väl att de spökar i finnåker. Man bah öhm, visst. Dom kommer säkert och käkar upp en. OH HJÄLP. hm :P Nu är det en timme tills fia kommer och hämtar mig, har ingen aning vad jag ska göra. Jag har tråkigt. boooring. Det enda man gör i finnåker är typ äta =/ hm. Man blir fan fet där. Först typ vaknar man sen käkar man sen typ latar man sig elr typ snackar om nå gudmojs sen så käkar man. Sen är de typ samma igen , sen käkar man . Sen så kollar man typ på film och sen käkar man igen =/ hm. hah. Inge bantningläger de här inte, heh ;)
Byebye, <3

Kommentarer
Postat av: sofie

tjihi, de gillar att göda folk. Vi göddes också när vi var på Finnåker. Men det är ju GOD mat =D

2006-06-02 @ 20:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback