Måndaag - Sex and the city

Tjenispenis, Fia och jag vaknade typ vid halv 1 för då ringde mamma och väckte oss. Sen så kollade vi på Sex and the city heela dagen typ :P hah. plus kvällen dagen innan. Fia har köpt en box med avsnitt från Sex and the city, hon är helt besatt i de programmet :P Och vi som hade tänkt att bada i poolen, men det var ju inte ens nån sool, suuuck. Hoppas det är sol i mörrn då ;D för nu har vi typ fyllt den helt =)
Åhh, vad tråkigt med Daisy =( men hon har haft ett bra och långt liv i alla fall. Kommer kännas konstigt när man kommer hem till Karlsson familjen och hon inte kommer och hälsar vid dörren och stjäl ens skor ='(
Sen så skulle jag egentligen cykla till stan, hem till Noi. Men då tycker mamma att jag ska ta bussen istället och så hämtar hon sen på kvällen. Men sen när jag kommer ner till busshållsplatsen så kommer det ju ingen buss =S då har mamma kollat fel. Ojdå, dom turerna körs efter 16 augusti 2006, toppen. Så hon fick skjutsa mig till stan istället =)
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback