måndag (nästan) - hem från finnåker

Idag kom jag hem från Finnåker, eller om man ska vara exakt så var det igår eftersom att klockan är över 12 men men. Det var väl rätt så kul, men man blir så jävla trött. Första dagen så kom vi dit och typ käka sen så kollade vi på en film som hette Zozo, den söög. Den var typ 3 timmar lång, gjord av Josef Farez. Sen så kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde, vi sprang väl runt i de olika rummen och sånt. Sen så somnade vi klockan halv 3 typ. Sen så vaknade vi 10 minuter försent , för att ingen väcker oss och så måste alla sitta och vänta i matsalen på oss hah. Sen så hade vi typ  rast och gjorde nånting sen så gick jag lite i forsen med killarna för alex ville inte följa med :P Sen så somnade jag, Sanne och Alex kl halv 1 typ :P tidigt. För vi tänkte gå upp klockan halv 4 för att göra lite saker på killarna så vi hade ställt klockan men sen när det ringer så stänger Sanne av mobilen och somnar om, suck :P Och när vi gick och la oss så hade vi ställt en stol framför dörren med en bibel över så att killarna inte skulle kunna komma in och spruta grädde och tandkräm på oss :P men när vi låste så var inte Pillan i rummet så¨vi låste iaf :P Så när hon ville komma in så hade vi redan somnat och vaknade inte av att hon bankade på dörren så hon fick sova i fias säng :P Stackare. ( asså inte att det är något fel med att sova med fia ) Sen dagen så padlade vi kanot, Alex och jag tävlade mot Brandt och Rasmus över till andra sidan sjön. HAHH; VILKA TROR NI VANN :P ja vi så klart ;D (Y)  VI ÄGER PÅ ATT PADLA KANOT. Sen så skyndade vi oss att padla tillbaka så vi hade ville inte bli nerstänkta med vatten. Sen precis när vi ska gå upp mot stugorna så hör man hur alla börjar skrika, jo vad händer inte då. Jo då ser man att 5 st  kanoter har vickat :P hah . Alla är dyngsura, fan vilken sur vi hade som skyndade oss in :P Det var Jonte och dom som ställde till med allt. Sen var de pannkakor till kvällsmat, mums....med sylt och glass. Sen så gick jag, Alex, fia och ida och badade klockan 11 typ. Det var kallt. Jag är as förkyld nu förmodligen eftersom jag badade :P hah. Nu blandar jag säkert i hop kvällarna, men iaf så en kväll kollade vi på Irobot, den var faktiskt rätt bra :) och så grillade vi korv och körde mutleken.
Alex, Jag, Fia och Carro gick igenom hela forsen en dag också :) Hoppade på stenar och sånt :P Det var lite kul faktiskt. Jag måste bara säga att Fia & carro är som babes in the bush :P hah . Dom ramlade rakt ner i vattnet , jag & alex höll på och döö av garv, hahah.
Sen så bestämde vad vi skulle göra på konfirmationsgudtjänsten , det är 25 stycken som ska vara i dingtuna kyrka, och 8 som ska vara i barkarö :S hah, Men men.. Vi i barkarö har gjort värsta bästa teatern, den är såå ful. Handlar typ om ett träd och en människa som döör :P hih.
Sen så när vi kom hem klockan 3 typ . så hade jag träning =/ hm jobbigt.  Och så har jag dm i morgon, jobbigt jobbigt.

Du är fin<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback