mjöffs

Åh, nu är det inte långt kvar till sommarlovet ;D hih. Bara en skoldag kvar =) Det känns fan inte som att det snart är sommarlov. Typ 1 månad kvar till USA nu ;)
Gjorde typ ingenting i skolan idag, kollade på film, suddade i böckerna, fick reda på betyg och sånt. Fick VG+ på min deckare. Blev rätt så nöjd =)
Sen så solade jag lite när jag kom hem, det är tydligen inte så bra att sola innan match =/ man kan typ få solsting och blablabla.
Hade match idag också, vi vann med 7-0. Men vi spelade inge bra i första halvlek men hyfsat i andra.
Sen när jag kom hem så duschade jag och så kollade jag på Kissing a fool eller vad den nu hette. Det var nån film på 3an.
Jag är trött....somna fan kl halv 2 igår :P Nooi uppehöll mig i telefonen, hah och så skulle jag ju gå upp kl halv 7 också.
GOODNATT<33


Kommentarer
Postat av: sofie

ja, och NÅN uppehöll mig till två i lördags så jag höll på å dö av trötthet ^^ ;D

2006-06-12 @ 16:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback