Onsdaag

Idag så gick jag upp klockan 8 fast det var sommarlov, SUCK. Skulle på konfirmationssak. Skulle typ ta kort och gå igenom allt tills på söndag, då vi ska konfirmera oss. Och vi fick ändra på hela vår redovisning för vi kom på att vi inte ville skämma ut oss för hela släkten genom att göra en dålig teater :P hah.
Sen när det var slut så cykla jag hem , och kollade på Carolina asså en film. å så slappade jag resten av¨dagen tills klockan var 5, då cyklade jag till träningen ;) Och det visade sig att jag inte får va med på aroscupen :@ eftersom mamma har sagt till tränarna att jag inte ska va med för jag ska konfirmera mig. Men hon glömde nämna att det bara var en dag. Så dom anmälde inte mig, så nu kan inte jag vara med.
Jag är trött..godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback