Söndag - Konfirmerad

Jadu, konfirmera mig idag då ;) Det gick faktiskt riktigt bra, vi gjorde inge fel eller något (Y) Det såg ut som pappa höll på att somna i kyrkan :P hah, typiskt han. Jag fick två halsband, en klocka, örhängen, pengar(800kr), en tröja, en ring och ett armband som jag kanske ska lämna tillbaka och lite mer saker. Sen så fick jag ju halva moppen av mamma&pappa. Så får jag andra halvan när jag fyller :P heh . Så jag hoppas på att jag får åka på den lite ikväll. Och senare i kväll ska vi ställa upp poolen som vi köpte i går ;D Den är stoor :P tror jag. 4,5 m i diameter och 1,22 hög :) jag kommer drunkna :P hah. Sen har vi köpt typ 4 madrasser som man kan ligga på i poolen, och så finns det ett hål för att ställa ett glas i. Sen så har vi köpt typ som en tunna som flyter runt i poolen, och i tunnan så ska det vara drickor :P hah. Jag vill baadaa, hah. Men det kommer typ ta ett dygn att fylla poolen :S :P Så jag får bada i mörrn istället ;D och så ska jag ligga i vattnet på en madrass och sola, för då blir man ju dubbelt så brun, eftersom solstrålarna reflekteras i solen ;) wiie. Jag kommer bli neger =D hah, fast jag är redan rätt så brun, i alla fall på ryggen :P Det är mycket jobbigare att sola framsidan än baksidan.
Nu ska jag gå ut och umgås lite med gästerna.
Byebye<3


Kommentarer
Postat av: sofie

det var inte bara din pappa som höll på att somna, utan snarare alla ^^ haha :)

2006-06-19 @ 17:28:38
Postat av: jossaan

jaha :O tack så himla mycket. fuckyou :P haha.

2006-06-20 @ 01:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback