tisdag - avslutning, grönan

Fia sov hemma hos mig i natt, fyfan va varmt det var i mitt rum. Vi gick upp klockan 6 för att vi skulle fixa oss till skolavslutningen :P Det var as varmt ute, speciellt när vi var i gropen och skulle lyssna på alla som sjöng, spela & snacka. Höll på och döö ;) Å så gick Alex myggbett upp, så det började blöda och så var det blodfläckar på hela ena strumpbyxbenet. Sen fick vi betygen, fick typ samma som förra terminen, hade höjt mig i ett ämne ; idrott. Hade 10 VG och 3 G.
När jag kom hem så gick jag till fia. Sen så åkte vi till grönan ;D alla 8or. Åkte faktiskt fritt fall, tvingade mig själv. Men den var inte så farlig, så då åkte jag tilt också, heh. Den var lite läskigare faktiskt. Så nu är jag stolt. Man hann faktiskt inte åka så många saker =/ Det var ju rätt så mycket köö också. Men de är ju typ ingen köö dom 20 sista minuterna.
Mjöff, nu är jag trött. Ska upp kl 8 i morrn :S har konfirmation , blääää.
Byebye<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback