Torsdag - ?

Hade sovmorgon idag :) så vaknade kl halv 8 och sen gick jag till Fia för att hennes mamma skulle skjutsa oss till skolan. Då såg jag att barkarö skolan var ute på norrängen och hm gjorde typ lite aktiviteter ;P och jag såg min gamla fröken annica och hennes stora mage ;) hah.
Sen så hämtade mamma mig kl halv 2 eftersom jag skulle till sjukhuset kl 2 för att kolla mitt hba1c (långtidvärde).  Och sen när vi precis ska gå därifrån så säger dom att jag ska ta prover också :S Men då sa jag att de skulle jag inte alls för då måste jag ha emla plåster :P för annars skulle jag svimma hah.  å dom ska sitta på i en timmme och jag tänkte fan heller stanna där i en timme till :S Så vi måste åka tillbaka dit snart och göra ta dom där jävla proverna. Måste fan ta sånt där hela tiden, as drygt. Tog ju fan de typ i april, då höll jag på att svimma hah :P Sen så skjutsa mamma hem mig till alex och så var carro där också. Sen så åkte vi till Bäckby centrum med alex och carros moppar och köpte sprut grädde. Hah, vi ska fan kladda ner alla på konfalägret med grädde när dom sover haha :P men vi kommer nog säkert få någonting tillbaka då =/ Förra gången så smeta vi tandkräm på alla när dom låg och sussade. Men sen när Alex och jag vaknade nästa dag så hade jag tandkräm i ansiktet och lite i håret, uuh. Och alex hade röda streck i hela ansiktet hah. 
Sen så åkte vi hem till mig, och det spöregnade så vi blev helt dyngsura :P hah. Jag satt bak på Alex moppe, det var jätte kul att styra och gasa när man satt där bak hih =) Hah, Carro är galen när hon kör, hon kör inte så snabbt och så men hon håller jämt på och krockar med allting :P hah. Hon körde rakt ner i ett dike i barkarö, hah. Sen så fick jag testa Alex och Carros moppar, båda var jätte oroliga för att jag skulle typ ha sönder dom eller något. Men det gick så bra så ;D hah. Åh , fan var jag längtar tills jag får köra min moppe.
<33

Kommentarer
Postat av: sofie

AHH, å du säger att jag är en kyckling, du är ju lika mycket kyckling som jag. Inte fan tar jag nå plåster elr nå innan hihi :) Jag tar det som en man och faller ihop i en hög ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback