fredag - tråkigt

Vaknade kl 12 idag, och så ropar mamma gissa vem som är i tidningen. höm , jo Sofie hah. Varför sa du inget för :P ? Det står om att plugga och att chatta samtidigt och sånt. hah och så en extremt sexig bild på sofie vid datorn, hihi.
Var nyss ute och åkte moppe, provkörde mamsingens speedfighter litegrann. Den är så klumpig tycker jag, jag föredrar min mycket mera.
Åh, jag vill på marknaden i kväll, men det är ju fan ingen som vill dit eller kan. bajsungar :P
Fia vart är du :S :O Du är borta, ingen hemma hos din mamma eller hos din pappa och din mobil är avstängd, hm. Och så har det varit i 2 dagar nu =/
Åh, vad jag längtar till sommarlovet, det är väl ungefär 9 skoldagar kvar nu om man inte räknar med avslutningsdagen.
JAG HAR TRÅKIGT =(


Kommentarer
Postat av: sofie

haha, men tyyyst :P varför skulle jag säga det för haha. alla märker ju ändå. (H)

2006-05-26 @ 23:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback