Fredag

Och nu är det helg igen, asså skit va det går fort. Snart är de ju sommarlov :O :D va sköönt. Men jag kommer knappt vara hemma nånting. Man slutar ju typ den 13 juni sen efter en månad ungefär asså 10 juli åker jag till usa i 4 veckor. Och kommer hem den 8 augusti, 2 dagar innan jag fyller år :P Sen börjar ju skolan igen. Egentligen är inte sommarlovet nå långt. Det var mycket längre när man var liten.

Idag har jag vart i skolan, blää. Hade nån muntlig redovisning :S i svenska. Det gick väl sådär. Sen så kom jag hem så solade jag litegrann =) De va 40 grader i solen idag :O :P hetthett!
Sen hade jag träning men fick lov att gå 20 minuter tidigare eftersom jag hade bråttom hem för vi skulle till kolbäck och fira min morbror som fyllde 40.
 Hah, jag flörtade med några småpojkar där. Vi hoppade på mina kusiners studsmatta och sen hoppade pöjkarna 2 tomter bort på sin studsmatta. Haha, dom hette Kalle & Tobbe och var 11 och 10 år. Men dom såg typ ut som 7-8 år. En var liksom typ hälften av min längd. Och det är ju inte särskilt långt. Jag frågade om jag fick komma över till deras hus. Dom bah, ja, vi bäddar en säng hah. Jag bah , okej men bädda inte med bomullslakan, jag är allergisk.haha. Jag gav dom massor med slängpussar hah, dom blev jätte glada. och sen kom dom till mina kusiners hus och satte sig utanför , då gick jag ut och snackade med dom. sen gick ja in, jag bah vänta här jag kommer snart. Dom satt där typ as länge och väntade men jag tänkte ju inte gå tillbaka. Dom satt kvar där ända tills Elina fråga om dom inte skulle hem och sova nu, hah.

ÅH, jag kanske ska bada med Sophie i mörrn =D om det är fint väder förstårs, annars vill jag inte :P
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback