lördag

Fia och jag vaknade kl 12 i morse efter en låång natt :P Vi kom hem från marknaden kl 12. Och sen så käka vi mackor och efter det så kollade vi på dagboken, åå så fin den är. Sen var klockan helt plötsligt 4 :P oj. Det var helt ljust ute :S sen så somnade vi klockan 5.
Jag måste bara säga fyfan va carro skriker när hon åker karuseller :S haha. Värre än i en skräckfilm. Jag fick fan ont i huvet för hon skrek så jävla mycket haha. Åkte hulken en gång, mega drop en gång och extrem fly 3 ggr. När jag och carro åkte mega drop, så hann inte carro med att skrika när den åkte ner så hon börja liksom skrika när vi redan kommit ner :S och efteråt stod hon och darrade haha, konstig tjej de där.
Fia och jag cyklade till stan idag och köpte lite morsdag presenter och sånt =) Hon klagade som fan när vi cyklade dit, hah. Hon hatar allt som är jobbigt :P Och vi kom nyss hem från stan, fia stack nyss hem till sig. Nu sitter jag här och är hungrig och har ont i huvudet :P
Hejsvejs...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback