måndag - hm, hagel®n

Tjenamors!
Idag var det en låång dag, slutade kl 4e. Jag tycker inte om måndagar. På tjejidrotten fick jag reda på att dom som har vart på flest tjejidrottslektioner ska få åka till fyrishåv elr vad det heter ( äventyrsbad i uppsala). Jag kom med då :P hah hm jippi. Men man slipper i alla fall lektionerna den dagen ;) heh
Sen så kom jag hem kl 20 i 5 och min träning började 5. Hm, lite snålt med tid och så skulle jag cykla också, till johannisberg. Och när jag nästan är framme, några minuter sen så börjar det att hagla som faan. Det gjorde ooont :P hah. Så ser man att alla i laget springer in i skogen hah. Jag blev genomblöt och sen så övergick haglet till regn. Så har jag Spanskaprov i mörrn, muntligt :S undra hur det går då. Orkar inte plugga.....=| det är såå jobbigt. Får inte in nåt i skallen i alla fall :P
Byebye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback