MÖH :)

Åh, bloggen cpar :P sist jag skulle skriva stog det missing string, som betyder nåt med ingen kontakt elr nåt såånt. Elr tråd kanske det var :P aja spelar roll.
Hah, i lördags så var jag med Sofie, Fia och Alex. Vi tältade :P haha . På kvällen så var pillan med oxå :D Vi gjorde pannkakor :P heh mums .Dom första blev lite brända :P men dom andra blev okej ;) Sen typ vid 12 så sprang vi över till fia, med shorts och t-shirt och hoppade på hennes studsmatta med sovsäckarna hihi, det blev as glidigt :P men ramlade över varannn, de va KUUL =D Sen så när vi skulle typ gå in i tältet, vad händer inte då. Jo alla blir trötta och vill sova förutom jag. Haha fett tråkigt.
I går så cyklade jag och fia tilll skolan, 7 km. Sen hade vi fysträning på gympan direkt efter,. OCh efter skolan så cyklade vi till stan :) och åt och jag köpte ett par skor. Sen så gymmade vi på oxen :) Och sen cykla vi hem igen, 1 mil. Så sammanlagt vart de typ 2 mil som vi cykla :) :P
Och så cykla jag till praoen idag det var 4 km och så hem igen . Sen skulle jag på träning och då cykla jag dit :P och hem . hm , typ 3 km :P heh . Så nu behöver jag inte ta nå insulin alls typ :S :P hah . Har tagit typ 3 enheter idag, och en vanlig dag brukar jag ta typ 15 :S hihi.
Åh, Lucas är sååå gullig, asså ett barn på dagiset där jag praoar. Han hade precis sovit så satt han i mitt knä då stoppar han jämt in handen i tröjärmen på en :P och kliar en på armen , skönt :P han är såå söt. gosgos.
Och i mörrn åker mamsen och papsen till Rom. Då ska farmor och farfar bo här i 4 dagar :S fattar inte varför, dom tror inte att vi kan ta hand om oss själva.

<33

Kommentarer
Postat av: sofie

du och robin är ju så små, vem vet .. ni kanske eldar upp huset. eller krashar ett handfat ;)

2006-05-17 @ 21:48:31
Postat av: sofie

du och robin är ju så små, vem vet .. ni kanske eldar upp huset. eller krashar ett handfat ;)

2006-05-17 @ 21:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback