Onsdaag

Idag har det varit en helt vanlig onsdag. Praao och träning.

Praoar ju på dagis, inte det roligaste direkt men de funkar. Jag fattar inte varför jag jämt är så jävla trött på praoen. Ungarna är krävande :P Jag somnar nästan varje dag. En gång somnade jag ju faktiskt, hih. Sen kom en av fröknarna och började sjunga Godmorgon, godmorgon och då vaknade jag till liv igen, hah.
Idag tror jag faktiskt jag somnade några gånger men vaknade direkt igen som tur var. Pinsamt och ligga där och sova :S :P Ursch, jag var helt proppmätt efter lunchen. Jag höll på och spy :P Jag åt säkert för snabbt eller något eftersom jag inte märkte att jag var mätt föränn jag ätit upp.

Sen var det träning, och jag hade jätte ont i benen :S har haft det i typ 2 veckor snart. De är jobbigt, det går knappt att springa. Så jag tog sån där linement eller vad det nu heter. Men det hjälpte ju inte ett skit. De enda som hände var bara att man var helt kladdig om händerna och så luktade det jenka (tuggummi asså).
Sen ringde Sofie, Jag tycker synd om dig gumman =( Du och killar går inge bra ihop måste jag säga, alltid blir de nåt konstigt.

Nu är jag helt proppmätt igen efter att ha ätit pannkakor ( mums, i lööve it ).

ÅÅH, de är ju typ bara 26 skoldagar kvar eller något sånt :O :D det är ju inte mycket alls. Jag längtar, jag älskar sommaren<33

Kommentarer
Postat av: sofie

DU MÅSTE SLUTA SPRINGA DIN GRIS, DINA BENHINNOR FÖRSTÖRS JU! jag sa ju det. om man inte är rädd om dom när man springer kan dom bli inflammerade, o så går deet aldrig över. fattar du inte det din trögfattade unge. varannan dag MAX, o får du ont så mindre än det !!

2006-05-07 @ 00:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback