Onsdag - prao

Tjenixen ;)
Idag var jag på prao :S :P hah. Var ute med dom underbara barnen i skogen hahah :P jätte kul, hm. Dom tyckte att det var jätte kul att leta sniglar och maskar. Och när dom äntligen hittade en mask så ville alla hålla i den, usch :P Sen höll jag på och somna på proaen som vanligt. Fattar inte varför jag jämt är så trött just på praodagar ;) det är fan inte en enda dag som jag inte har varit trött på praoen.
Sen så var det träning =) och så hade vsk-irsta p91 match efter vår träning. Så kollade typ i 15 minuter.
Nu har jag nyss gjort klart min Haiku dikt i Svenskan :P heh. Den fick handla om våren eftersom Malin sa att det skulle helst ha med naturen att göra.
Möffs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback