Tisdag - :P

Idag så regnade det IGEN, suck. När ska det sluta egentligen. Hade ingen gympa idag eftersom att det var match på råby ip. Och man kunde ju inte stå ute och kolla för då blev man genomblöt, höm Jippi. Sen hade vi ju Svenska, och vi skulle skriva dikter. hah , jag och alex kom på en dikt när vi satt i matsalen och åt :P Det var en tjej från Rimbo, hon var en riktig bimbo. Hon hade jätte små kläder och stövlar av läder. :P Sen skulle det egentligen vara en rad till men vi kom inte på nåt mera ;) hah. Just det, Alexandra kom ju hem från Turkiet igår. Saknade henne sååå :P =D Man kan bli så jävla irriterad på Carlos, han fattar fan ingenting. Men provet blev uppskjutet i alla fall :P heh (Y)
Jag har kommit på att de är typ samma känsla när det pirrar i magen när man ser nån man tycker om som när man får känning hah :P (diabetes) Man blir svag eller vad man nu ska säga. Åh, du är så fin <3
Sen när jag kom hem så satte jag mig naturligtvis vid datan ett tag. Sen så sprang jag 2 varv i slingan (ca 4 km) Sen gå badade jag :P :) Hauki dikter eller vad det nu heter är ju svåra att göra =/ :P haha.
I mörrn är det prao, ska ut i skogen :S med barnen :P hah. Det blir väl lite kuligt =/ :P hih.
Och i helgen är det konfalääger, hmm, från fredag till måndag. Får se hur mycket sömn det blir då :P heh.
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback