Torsdag ;)

Nu är det snart helg igen. Va fort tiden går. Nu är jag med alex ;D haha hon busar med min katt :P hon har hm as kul . :S :P hah
Så ska vi på gudstjänst sen :S i kväll. Möh , jobbigt.. Måste gå på 10 st typ., onödigt. Och idag var det franskmän och engelskmän i skolan, hihi.
Faan vad jag längtar till sommaren.. Och i mörrn ska jag nog cykla till skolan igen om jag får med mina lata kompisar.
Nu står alex här och sjunger min hatt den har tre kanter :S hm , normal tjej =D Ojdå , nu attackerade min katt henne. Hon ligger här död och sönderriven :O vad ska jag göra? OH SKIT, nu sprang katten in i elementet :O alla dör runt omkring mig. Okejdå, så kanske det inte riktigt gick till, men nästan. Det var en lite förvärrad berättelse av vad som egentligen hände.
<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback