tröött

Tjenixen, var på gustavsvik i går. As kul ;D hah. Förutom att min bikiniöverdel blev uppknäppt typ 2 ggr, höm :P Kom hem vid fem och då hade jag träning men orkade inte gå på den, för jag var så trött. Men sen så fick vi massa främmande för min brorsa fyllde 17. Och så sov Sofie hos mig.
Vaknade runt 11 och låg och drog i sängen medans Sofie tjatade om frukost hah :P Jag var så trött. Sen åkte hon hem kl 12 och jag gick ut och sprang lite. Men efter ett tag så gjorde mina ben ont såklart, men det är iaf bättre än förut. Sen så slappa jag hemma och duscha och sånt . Sen skulle jag egentligen va med ellen men det blev inte så, vi ska vara i mörrn i stället. Så jag började läsa lite på en bok :S men somnade efter typ 10 minuter. hah , så bra var den boken, nedå , men jag fattar inte varför jag är såå trött har ju sovit hur mycket som helst nu och jag är fortfarande trött :S - cp.
Åh , jag är uttråkat men jag är för trött för att orka göra något :S :P
MÖÖH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback