höstlööv

höm, ja orkar fan inte skriva längre. Det är jobbigt! Ja nu är ju höstlov, men de är ju snart slut =/ I fredags så var jag på fest i virsbo med ellen ;) de var kuul! Sen så va de hapkido träningsläger i lördags & på kvällen så hade sofie tjejfest, så då var ja där. På söndagen så åkte hela familjen och mina kusiner på kryssning. Birka Paradise! lite små mysigt sådär :P Vi åkte till Åland, de va 22 h kryssning. Jag vann faktiskt 60 spänn på nån spelmaskin. Å dagen efter så ville jag soola och bada, men neej det fanns ingen soltid föränn kl 2. å då orkade jag inte, jag som ville bli brun. Bajs på dooom! sen när jag kom hem så åkte jag hem till cattis, sen så gick vi på bio ( Djävulen bär prada ) den var bra (Y) jag sov hemma hos cattis :) sen så hade jag träning nästa dag och så sov sophie hos mig och idag var jag i enköping med ellen, hjälpte calle&palle att flytta. Sen när vi skulle hem så var tåget försenat, wiiie! Så åkte ja med familjen till sofie eftersom hon fyller år idag. Å i morgon så ska jag packa till uddevalla å hapkido träning.
Bye<3
SNOW=D but cold :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback