Preparing

Nu var det helg igen, eller helgen är ju nästan slut menmen! Den här helgen har varit seeg, inte så att han har gått sakta..utan den var inte speciellt kul.
I fredags så gymmade jag med ellen på oxen å sen solade vi i 30 minuter. Vi hade ansiktsförstäskaren på i 15 min ;) Blev lite röda men men, det går bort & blir brunt sen. Sen så åkte vi hem till mig och duschade å så. Sen kollade vi på John Tucker must die. Å sen gick vi ut i barkarö ett tag. Å såklart var alla barkarö & dingtuna bor där :P så var vi där ett tag, sen åkte ellen hem.
Å på lördagn gick ja upp kl 7, amanda skulle komma förbi och hämta mig kvart i 8. Skulle på cup i katrineholm, de var väl sådär kul =/ vi förlora en (2-3), en oavgjord (1-1) & så vann vi en (3-2)! Så det gick väl inte så jätte bra, menmen! Å sen på kvällen så åkte jag med familjen till Karlsson, för Mattias fyllde år.
Å idag så har jag vart duktig och förberätt mitt rum för målning ;) Har tagit ut sängen å allt. Å plastat in soffan , å tejpat alla lister. Så har jag papprat golvet :P med tidningar ;) Nu är allt förberätt för målning av 2 vita väggar ;D Nu väntar jag bara på att mamma&pappa ska komma hem, sen ska jag börja måla. Och dom kommer nog när som helst hoppas jag :] Mamma har sagt att jag måste vara färdig till 8 december......ööh hon mycket tid tror hon att jag har! Ååååh, har tagit ut min sängmadrass till allrummet, det ser jätte mysigt ut :P ååååå såå skönt =D hih!

Bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback