tjenamors!

Så var det skola idag igen, tjoho not! vaknade lite sent, skulle egenligen vakna kl halv 7 men vaknade halv 8 istället :S Kom hem från uddevalla igår runt kl 6. På fredagen när vi kom hem va det as tråkigt. Men det var ioförsig för att vi typ inte kände nån. Men dagen efter så vart det mycket roligare. När man börja lära känna folk och så. första kvällen kollade vi på pirates of the caribbean II, vi gick vi och la oss kl 3 tror jag. Å vakna kl 11, hann knappt käka frukost innan de tog undan den. Sen så åkte 2 tjejer hem som lärt känna lite, för dom tyckte att det var as tråkigt där. Jag & ellen ville oxå åka hem då, och vi ångrade att vi åkt dit eftersom vi slösade faktiskt bort en helg, annars skulle vi ju kunnat åka till Enköping. Men somtur va vart det roligare senare :] Vi lärde känna lite nya folk! Vi kollade på Saw 2 sen, det är en lite klurig film tycker jag :P efter det så gick vi spökrunda, SPOOKIE! Sen natten somna vi ca 8 på morgonen på Tims mega madrass. Låg 6 st på den, det va as trångt och VARMT! Det var tim, jessika, martina, jean, jag och ellen som låg där. Vi sov typ till 11.Så var det skola idag igen, tjoho not! Kom hem från uddevalla igår runt kl 6. Så åkte vi hem runt 1, bussen gick 13.33. Vi blev skjutsade till Rotviksbro och sen tog vi bussen till Uddevalla C och sen åkte vi buss till vänersborg och sen tåg till herrljunga och sen tåg vidare till västerås. På det tåget så var deet hur mycket folk som helst. Och vi hade inge sittplatser, jippi! Fyfan va drygt det var. Ellen satt på min väska och jag stod upp ett tag, men sen satte vi oss på golvet. men efter ca 2 timmar så hade man så jävla ont i rumpaan!

Och i morgon ska vi till Wenströmska på öppet hus. Först sa dom att alla som ville skulle åka dit, men nu säger dom att alla ska åka dit :S WHY? Jag vill inte ens gå på wenströmska.....!

PÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback