Tjenixen!

Jag är trött :P I waant to sleep, men nej det ska jag inte....för jossan ska kolla på prison break kl 22.00 :] Jag missar det jämt! But not today ;)

Min helg;
I fredags så var jag med ellen och alex i ramnäs. Vi hade köpt en vuxen biljett så alla 3 skulle åka på den. Sen så säger konduktören att vi måste visa leg så hon kan se om vi är typ under 16 elr vafan de är. Men såklart har inte ellen&alex de...! Dryg tjej,JOOO MEN NI MÅSTE VISA , annrs får ni köpa biljetter. SUCK! hahah, alex så klockrent när du rabbla upp hela personnr, namn, adress å post nr å allt ;D när vi kom fram så gick vi till konsum...då träffa vi emil å så snacka vi lite med han. Sen så träffa vi Tony. Å så gick vi till Pizzerian å tog en dricka, sen kom massa folk dit. typ Popps, larsson, linda å några andra som ja inte kommer ihåg namnet på. Kl typ halv 7 så började jag ellen alex å popps gå mot viktors hem..å sen efter typ halva vägen så ringde Popps kongo, så han skjutsade oss resten av vägen. Sen va vi där ett tag, innan vi blev utslängda för deras föräldrar tyckte det lät för mycket! Och DU var ju så jätte social :P hah! Så vi gick tillbaka hela vägen vid typ kl 9. Men jag kommer inte ens ihåg hela vägen :P haha! Så då gick vi hem till Popps och var där i nån timme kanske! Där va typ Cassa, Åstrand å några...kommer inte riktigt ihååg. Sen hämta pappa oss halv 11.

På lördagen så gick ja upp halv 10 för min träning började halv 11. HAPKIDO :) Å så slutade den 12. Sen så åkte ja hem å var hemma i nån timme, sen så skulle jag iväg till nästa tärning fotboll. Den började 2 å sluta 4. Men det spöregna så vi fick sluta halv 4 istället. Å fyfan va pappa va dryg på hemvägeeeen. URRSCH! hatar när han håller på såå som han gjorde. SÅ DRYG! Sen på hem vägen så åkte vi iaf å hämta sofie. Sen jobbade jag och sofie i byggdegården från 20-01! Det var ju faktiskt lite kul, å vilket flyt vi hade! Sen senare så gick vi ut på dansgolvet å shakkkaaa looooss ;P När vi slutade så kom Calle&Jimmy förbi ett tag hos mig. Dom åkte vid halv 3. Sen så somna jag och sofie :P

Söndag, Då vakna vi kl 12. å Så åkte hela familjen hem till farmor&farfar förutom jag för jag hade träning. Jag fick lov att åka moppe dit =/ COOOLD! De va på nybygge.

Å idag var det skola igeen, fyfan va veckorna går fort. Idag följde ellen med hem till mig. Vi kollade på Sleepover, fyfan va den hacka hela tiden. as drygt! Men när man kollade på datan gick de super (Y) Sen åkte hon typ 6.
ÅHå, vi har matte&fysik prov den här veckan...suck! så drygt. Speciellt fysik!

BYYE<3

Kommentarer
Postat av: sofie

hhii, are you happy now? ;) -- jo jag kom iaf på att jag inte alls hade någon aning om vilken tid vi kom i säng i lördagskväll/natt :P haha, läskigt.

2006-11-14 @ 15:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback