|-)

Åkte moppe till skolan idag =] Det var lite kallt, men bara om händerna. De va en seg dag idag tyckte jag! Inget speciellt som hände. Sen så kom jag hem vid halv3. Då gjorde jag lite so och matte. Sen så kollade jag på sjunde himlen, i löööve it! Sen va de hapkido träning. Åkte med fia dit. Hah, ja träffa sonny där oxå :P as länge sen jag såg han ;) Och tränaren tyckte att vi var för "slappa" så vi fick göra massa extra saker. Mina ben skakade efter det! AS JOBBIGT, ursch :P Sen kom papsen och hämta, ååååh med nya bilen =] Så skööön bas, 13 högtalare =D wiie! I löööve BAS! Nu ska jag nog ta och sova, tror fan jag sover för lite =/ jag är jämt trött. Tror jag gäspa minst 50 ggr idag på träningen.. :P höööm! Aja, GOODNIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback