helg

höööm, länge sen igen. Det börjar bli drygt att skriva hela tiden. Jag orkar inte längre :P Va med ellen i ramnäs i fredags ;) Det var kuul =) Träffa Johannes och Popps (poffe);D Kollade på björn bröder 2, hah! Sen så kom det lite folk till. Som hette typ Martin, Henrik, Larsson och kanske nån mer. Åkte hem kl 11. Ellens mamma kom och hämta oss, snällaste mamman hon haar. och föresten jag fick prova henkes moppe, en gilera runners. Åh, jag vill oxå trimma min moppe! Den där gick ju fan mer än dubbelt så snabbt som min. SUCK :P
Och så i går så åkte vi till enköping kl 4. Jimmy kom och hämta oss och så åkte vi till Kalle. Sen kom det mer folk dit på kvällen. Åkte hem kl 11. Eftersom tåget gick då =/ Fan, Johan typ bar mig sen så när han släppte mig så ramlade jag rakt på nånting, Kalle sa att det var en propp. Det gjorde SKITONT. Har ett jävla stort blåmärke under foten nu. HÄRLIGT!
Trodde inte du skulle reagera som du gjorde, Jag tycker om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback