NELLE

Så var det helg igen! Igår så var jag på stan med alex efter skolan. Köpte present till ellen :] Sen så skulle ja egentligen va med henne på kvällen :S men tydligen så blev det inte så. Så fia sov hos mig istället. Sen så åkte jag till ellen i morse & lämna moppen där, sen så åkte ja med familjen till mormor i kolbäck. Sen så stjutsa dom mig till ellen. Sen åkte jag & ellen moppe till dingtuna. Skulle träffa Zara, Alex & Bellman. Hah, när ellen skulle stanna så ramla hela moppen (Y) lyckat ellen. du är så bra :P hennes utsäkt var att hon bromsa för hårt :S höööm? Kan man tro på det!?!? Sen så träffa vi Olsson, han kom hem med sin super heta moppe :P haha! Ville testa deen, men vågade inte. Den var läskig, och så nådde ja inte ner till marken trots att jag hade mina stövlar på mig! efter ett tag så åkte Alex och dom hem till zara för dom skulle upp tidigt och spela match, eller iaf alex. Då åkte vi till hacksta med olsson och robin nilsson eller va han nu hette. Men de va inte så många där så då åkte jag och ellen hem till henne =) Nu sitter vi här och dricker kaffe, usch! bara för att vi ska bli pigga =D hih! Hööm, men vet inte riktigt om det funkar för jag är fortfarande trött :P hah! Menmen, aja!

VADÅ DISSARE? DE VA JU FÖRFAN DU SOM BRÖT LÖFTET! IBLAND KAN DU BARA VARA SÅ BARNSLIG. OCH DET HANDLAR INTE BARA OM DET SOM DU TROR, TA ANSVAR FÖR DINA HANDLINGAR FÖRFAN!

Jag vill ringa någon rolig, vem kan man ringa? HÖÖÖM

Hah, kom precis hem från statoil. Jag&Ellen va sugna på glass, så vi tog mopparna dit. Kl 5, in the morning =D MAGNUM MANDEL! MUMS<33 MEN KALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback