sooover

Fyfan, jag sitter här hos ellen - hon SOOOVER! Den jäveln! Jag vill oxå sova men ändå inte. Efter statoil så åkte vi hem, sen så satt vi vid datan ett tag sen spela vi kort :) och så börja de blir ljust. Sen så runt kl 8 på morgonen så gjorde vi en tårta, den blev rätt mumsig! Maräng, banan, jordgubb och grädde =D Vi färgade jordgubbarna gröna och bananerna röda =D hih! Sen så fick jag ellen på städhumöör så då städade vi litegrann =) Sen käka vi tåårta =D Jag har lärt mig dricka kaffe :O hih! Drack 3 koppar i natt. ellr en i morse då! Blev pigg av de, skulle faktiskt behöva en just nu, känner att ögonlocken snart rullar ner :P
Så blir de när man inte sover något på hela natten. När klockan var runt 10 så åkte vi till dingtuna och köpte cola till ellens broder, heh! Och sen kollade vi på tv och nu sover ellen så sött i soffan. funderar om jag ska ta och gå ner och lägga mig och sova i hennes säng. hööööm! Har inte ätit mat sen kl 3 i går när ja var hos mormor å käka :S oj! hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback