broke

Det blev moppe idag till skolan, Fia skulle komma till mig med moppen 20 i men hon kom inte så jag åkte hem till henne, då står lennart där och meckar med moppen, wooho! Det var något fel på tändstiftet, så dom rengjorde det och blablabla , men det funka inte, då dom fick byta det. Så vi kom ungefär 10 min sent men men :P Efter skolan så åkte jag, carro och fia ner på stan. Men vi stannade vid sjöhagen först och köpte hårfärg :) Det var egentligen bara Carro som ville ner på stan, fia och jag var inte så sugna. Men men, jag köpte ett linne på H&M och ett par jogging skor på Stadium =) Sen så åkte vi hem till mig och så gick vi Alén (5km). Efter det så åkte dom hem och jag kollade på Laguna beach som Carro & Fia är helt besatta i :S :P Efter det så gjorde jag lite matte =/ sen tonade jag håret =D WIIE! MÖRKBRUN! Vet inte om det blev bra än, för håret är fortfarande blött :P Men tror nog det blev bra. Jag säger bara LÄKEROL och Siudad Muddimutt,haah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback