....

Var i Enköping igår med Ellen. var hos Jimmy men några! Det var mycket mycket kul ;D och så kollade vi på torkel i knipa, men fatta typ ingenting men men :P Och sen blv jag attackerad av jimmys mega ödla Tyke som var 1 meter lång. Det var skit läskigt :S =| Kom hem ca halv 12. Gick upp halv 10 i morse för jag skulle jobba. Men vi fick sluta ca 1 timme innan för att papprena tog slut, wiie. Sen friska jag och sofie. Och när jag kom hem så var gävleborna häär. Tove blev jätte glad! Tråkigt att inte Amy är här bara. Nu har jag så JÄVLA BOOORING och jag får inte åka nånstans för mamma heller :S ööh! Bara för att det är folk här, SUCK! Och så får man inte ens ha sitt eget rum för sig själv, nääädå...det är andra som ska sova där! "Du får sova i Robins rum eller i vardagsrummet", JAAAA tack så jätte mycket! SÅÅÅÅ BORING kväll det kommer bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback