läääängesen

Nu var de fan as länge sen jag skrev. typ 3 veckor eller något :S Aja, ska uppdatera lite skit som har hänt nu då :P om jag kommer ihåg allt . I torsdags så hade vi studiedag så ellen och jag åkte till stan på onsdagen, hon köpte ett par skor och jag köpte ett bälte, en tröja och en väska. Sen tog vi tåget till enköping. Så kollade vi på en rugby träning eftersom ellen ville träffa micke. OCh så köpte jag en tröja i enköping oxå (Y) =D Efter deras träning så kom Jimmy och hämtade oss sen åkte vi till nån som hette Johan och kollade på film, See no Evil eller va den nu hette :S dont remember. Sen så åkte vi hem till Jimmy, ellen åkte i jimmys bil och jag åkte med Palle. VÄÄÄÄRSTA BAASEN, höll fan på att spränga trumhinnan haha :P Sen så sov vi där. Kollade på date movie innan vi somnade. Sen så åkte Jimmy till jobbet runt 8 sen så kom han tillbaka kl 1. och ellen och jag hade vart på hans rum hela tiden, vi vågade inte ens gå upp och käka frukost eller något :P När jimmy åkte kl8 så kollade vi på scary movie 4 men jag somnade efter ett tag sen sov jag i några timmar medan ellen kolla på filmer :P hah. Sen åkte vi hem runt 3. Sen hade jag Hapkido på kvällen.

I fredags så var det match mot bk30. Vi förlora med 3-1, tror jag! När matchen var slut så åkte vi och köpte kebab :) Sofi Alm skulle sova hos mig :)När vi kom hem till mig såå käka vi, sen så kl 9 så åkte vi till lövudden och badade :P det var lite små kallt :P hah. Sen så åkte vi hem, sen tog vi lite kort =) Vi somnade runt 3. hah, Sofi la in bilderna på snyggast, och enligt Jimmy så kom vi in på topp 10, som 6a, haha! hah, jag fick träningsvärk i magen efter jag hade vart med Sofi, hah skrattar så jävla mycket med henne. Sen så åkte familjen till Sthlm i går. För det var en som fyllde 50. Det var inte så kul där, ingen social!! När vi åkte hem i dag åkte vi förbi Barkarby =D jag köpte en t-shirt och en tröja och 3 par stövlar, tjoho =)

Lyckooos Sofie som åker till Turkiet på lördag, jag blev as chockad när hon sa det. Hon var ju fan där för 1 månad sen :P men vaaa kuligt för henne att träffa ALP =D

Nu har jag säkert glömmt att skriva något viktigt men men :P

USCH, va Panic! at the disco är bra (Y) =D Vissa låtar iaf =)

Kommentarer
Postat av: sofie

jag är lite stolt för mina rader där ;) tihihihi.

2006-09-27 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback