shhhhh

Moppe idag också, men fia ville inte åka för att regnade :P men carro var på :) Skulle komma till henne 10 i. Men så stod jag och plattade håret så jag glömde helt bort tiden och så var klockan helt plötsligt 07.47 ops. skulle va hos carro om 3 min :P Men kom inte så mkt försent :) Hon stod så fint och väntade på moi!! Det var lång dag idag, och hål på nästan 2 timmar, SUCK! Så jag och alex åkte till Netto och köpte LÄKEROL =D WIIE! Och på syslöjdslektionen så ville alla smaka av mina läkerol eller något :S höm, kommer inte riktigt ihåg och det tyckte Rickard att jag skulle skriva i bloggen :P hah! Nödvändigt! Och så har han avslöjat att han faktiskt läser min blogg ibland =D TJOHO, kul att nån läser den i alla fall. HAH! Vi slutade kl 4, och jag skulle träffa Sofi på stan kvart över. Men så kommer Kevin & Fredrik och vill ha stjuts hem till kevin. Hööm, ja det gick ju jätte snabbt, vi kom upp i 30 som högst typ. Hah, 3 på moppen, inte speciellt snabbt direkt. Men det var väl trångt och trevligt. Så jag kom lite försent till stan men men. ÅÅH, va kul det var att träffa henne igen =D har inte träffat henne på ett halv år. Vi stod utanför gallerian och snackade ett tag, sen gick vi och skulle hitta en present till min lilla mamma. Tänkte köpa en skiva, :P men vi hittade ingen bra skivaffär. Så fick vi syn på Coffeehouse, såå då gick vi in dit och tog en glass, så MUMSIGT :P Så satt vi där ett tag och frööös, och så hände en sak så vi skratta så vi börja gråta båda två, jag tänker inte berätta det för ingen kommer fatta iaf :P eller tycka det är roligt. För Sofis och min humor är lite speciell, haha! Sen så gick vi och letade presenter till mamsen igen ;) Hittade "fina blockljus" på lagerhaus som mamma önskade sig. Så vi parade ihop några som matchade och köpte ett fat till. Sen så slog Sofi in det år mig (A) För jag är sämst på att slå in presenter och hon är bääst :P Sen så stod vi utanför skrapan och snacka ett tag, och Sofi matade mig med *****. Hööm, tänk om mamma läser detta, ojojoj! haha..! Sofiii, vi är så lika, precis samma humoor ;D Jag diggar dig =D<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback