WIIE

Skit kul helg ;)
I fredags efter skolan så följde Ellen med mig hem eftersom hon skulle sova hos mig hela helgen. Sen hade jag match, det blev 1-1 mot Sala. Sen så duschade jag och så, sen åkte vi till gården och kika, men det var AS tråkigt. Så vi åkte hem, sen så åkte vi till jo-berg runt 10. Det var estetfest där. Vi kom hem runt halv 1. Sen så vaknade jag typ kl 7, men somnade om och vaknade typ 10. Sen så kollade ellen&jag på ett avsnitt av skärgårdsdoktorn :P (ellen ÄLSKAR skärgårdsdoktorn) sen så fixade vi i ordning oss , och åkte till tågstationen. Där träffade vi lalle, han satt på en bänk med en tjej, men han var tråkig. Vi tog tåget till enköping 15.31 och när vi klev av tåget i enköping så träffade vi Engman och en av hans kompisar. Sen så gick bussen till Uppsala typ 13 min efter. Det tog ca 50 min. Så vi va framme i Uppsala kl 16.45! Då åt vi kebab :P jag tog en kebabrulle och ellen tog en kebabtallrik. Sen så började vi gå in mot vad vi trodde va rätt håll till stan, och det var de såklart. Sen så var vi i uppsala i runt 3 timmar och gjorde INGENTING :P men det var lite små kul i alla fall. Sen så träffade vi Ellens konfirmations kompis Olle. Sen så va vi med han ett tag sen så träffade vi Ted & hans kompisar :)Sen var vi med dom tills vi skulle hem. Jag måste bara säga att mit lokalsinne SUGER och ellens ÄGER! Men Ted, Micke & Frej följde med oss till stationen så vi inte skulle tappa bort oss. Sen gick bussen 23.10. tråkigt att åka hem så tidigt men det var ju den sista bussen och tåget som gick :S Vi kom till stationen ca halv 1, sen så skulle vi åka och tanka med moppen, men pumparna va helt cp så det funka inte :S så ellen hoppade lite på slangarna, då kom det ut litegrann. Nåt knep som ellen sa att hon lärt sig av Jansson. Sen kom vi hem kl 1. Då satt mamsen uppe och kollade på film :P jag som trodde hon sov. Sen åt jag&ellen några nachos med ost på :D MUMS säger jag bara. Sen vaknade vi halv 12 idag. Vi kollade på 2 eller 3 avsnitt av skärgårdsdoktorn :P tror jag! När ellen hade åkt så städade jag mitt rum för det var så jävla stökigt efter helgen..!! Sen så var jag ute och sprang, men sprang bara ett varv i slingan eftersom det höll på att bli mörkt och det är läskigt att springa ensam då :P just det, de har kommit ut en ny smak läkerol "Sweet Liquorice", jag rekomenderar inte den. Den va inge good =/ Bye<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback