**

Idag gick jag upp kl 8 =| Skulle till tandläkaren så det var därför. Ska dit igen nästa fredag, suck. Nu ska jag nog snart ut och sola lite tror jag. Så jag får tillbaka lite av all den färg jag tappat från spanien. Och på fredag börjar skolan, ny skola, nya klass! Imorgon så ska jag till Sthlm =D ska hem till Sofia i Sundbyberg och leka med henne och Angelica :D (kompisar från spanien). Så ska jag sova där till torsdag. Sen ska ja hem till Daniel för han å totte fyller på fredag. Eller dom fyller väl egentligen inte på fredag men ska dit då iaf ;) Efter det så äre paddling med familjien, men vet inte om jag ska hänga med. Det brukar ioförsig va ganska mysigt å så men annars är jag ju ensam hemma hela helgen :) det känns bättre. Vill inte åka bort sista helgen innan skolan. Dom tjatar som fan, om att ja ska följa med å ta med nån kompis å blablaba. Men we'll see hur de blir!
                                                         



                                                                             
    Paddling 2006




One you - one me
One chance for us to live
One heart - one soul
One life for us to give
One dream - one mind
One sky up above
One you - one me
One love

A star made a wish on us tonight
Hangin' out in heaven inspired by our light
She knows how it feels to shine on all the world
And last forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback