rusningstraffik

Så nu äre helg again! Dagarna bara rusar förbi...
Idag så började skolan kl 8 sen så slutade jag kl 3. Fredagar är typ längsta dagen nästan! Efter skolan så gick jag, gulsah, anders och daniel till friskis ;) skulle jympa! Fyfan, va roliga dom såg ut, kunde inte hålla takten över huvud taget! Det stod till å med tre tjejer utanför lilla salen och kikade in genom ett fönster och garvade åt killarna xD
Efter det så skulle gulsah egentligen följa med hem till mig men det blev inte så, för hon blev tvungen att åka hem för dom skulle få gäster. När jag kom hem så var det fullt hus här, brorsan skulle ha lankväll här med 7 kompisar.
Och imorgon blir det enköping :) ska leka med Angie och kanske gå på bio (shrek 3).
Nu borde jag gå och lägga mig!
Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback