Slutkörd av ingenting

Nu har ännu en skoldag passerat och jag blir bara tröttare och tröttare. Vi gör ju inte så jätte mycket på lektionerna än så länge och har inte så extremt mycket och avancerade läxor så jag förstår inte varför jag är så trött. Sov både igår och idag på dagen. Och fick ändå sovmorgon idag till halv 12!
I morgon så har jag träning på kvällen sen blir det förmodligen silk :) ska se om det är nåt som är kul eller om man ska skita i det resten av gymnasiet. Och dagen efter så har vi handledartid först i typ max 30 minuter och sen så är engelskan inställd så funderar faktiskt på att skita i handledartiden för då börjar första lektionen kl 12. Känns ganska onödigt att gå till skolan för att ha "klassråd" eller vad man nu kan kalla det och sen göra ingenting i 3 hela timmar när man kan ligga hemma och sova.
Nu ska jag kolla på Kyle XY med mamma och sedan gå till sängs!
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback