Inslagning

Idag är det prick en vecka kvar till julafton, tjoho!
Varit är förvånandsvärt lugnt idag iskolan, idrott (gjorde typ ingenting),engelska(lyssna på ett band & skrev små berättelser), spanska (lyssna på sånger :S) sen så var vår lärare frånvaro på no:n så hann med 13.20 bussen hem, joy! Sen så fortsatte jag läsa min bok; Predikanten, har bara runt 40 sidor kvar nu. Efter det så vart de tv/data ett tag. Å så ringde pappa och frågade om jag ville jobba lite, brukar ju jobba på JAPS ibland, och nu behövde han hjälp med att slå in 50 stycken aladin askar, julklappar till personalen. Jag slog in 29 stycken idag, tog en timme. Sen orkade jag inte mera, min cp rygg började göra ont och nu har jag nyss vart ute och promenerat, svinkallt!
image25
Riktig hejare på paketinslagning nu ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback