work :D

Jag är sämst på att skriva i bloggen, varje gång jag kommer på det har jag ingen tid, suck!
Nu har jag börjat jobba på Japs som jag gjorde i somras, men vet inte hur länge jag ska jobba förmodligen tills de inte finns något mer som måste göras. Jag jobbade igår från halv 8 - 11 och idag från 14.30 - 18.00 =) och så ska jag jobba imorgon efter skolan också...pengar rullar in, yeaaah (Y) mytche bra!

Var i Tyskland i helgen med familjen + familjen tenander + fia :) det var trevlans! Åkte bil ner till gbg på fredagen och sedan kryssning ner till tyskland fredag kväll och kom fram på lördag morgon. Vi tog de bara lugnt på fredag kvällen, sen så shoppade vi på lördagen och åkte sedan hemåt på kvällen :) när mams & paps gått och lagt sig vid 12 så var fia och jag och festa på båten :P hittade lite trevliga boys. Sen så blev det resa hem på söndagen från göteborg - västerås. Brorsan köpte hem en hel del från tyskland, 7 plattor öl och 7 flaskor med whisky & vodka och sådant. craxy man, orka whiskey +o(

Nu håller jag på och skriva en filmrecension om filmen babel, svårt svårt! Men måste nog ta och sova snart, fan jag hinner typ inte plugga mycket alls när jag jobbar på dagarna men men :P Och förresten så har jag slutat sitta vid datorn så mycket som jag gjorde förut, stolt :] men idag blev jag tvungen bara för recensionen och blir fömodligen så imorgon också.

Horoskop
Lejonet 22. juli - 22. augusti
Du kan ha lust att lägga skulden för något, som inte går,
 som du önskat, över på andra - men det är knappast deras skuld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback