hos saris

Nu var det verkligen länge sedan jag skrev :P men orkar inte. Läste om bloggberoende personer i en tidning, höhö ;) jag är verkligen inte det!
Det va helt cp, dom kunde typ inte lämna datorn och när dom hade gjort någonting var dom tvungna att uppdatera bloggen. Liksom vilket liv, hon som jag läste om hade typ inte tid för kompisar för hon måste vara vid en dator jämt. De enda kompisar hon hade var hennes bloggkompisar. Psyk :P

Just nu är jag hos Saris ;) ska sussa här! Vi kom hit typ vid 3 då käka vi mellis och sen så var vi duktiga och pluggade litegrann ;) Sen kollade vi på typ halva Mitt Afrika. Och nu sitter hon här och spelar keyboard och övar till musiken och jag måste säga att hon börjar bli duktig ;) Och jag sitter här och skriver och dricker nån sodastream :P weird coola, höhö. Päron var mycket godare men det var tyvärr inte light.

Finnish! BYYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback