...

Fyra dagar kvar tills skolavslutningen ;) Idag fick jag reda på att jag har höjt mig i spanska till MVG och i so till VG.
Nu ligger jag här ute i solen och slappar, har nyss kommit hem från stan. Fyfan va varmt det är och jag cyklade hem från stan, 1mil. Jag höll på att dö men men , det var skönt när jag kom hem. Nu har jag lust att bada i våran pool men då blir jag ju blöt :P heh. Och jag kanske ska till löga ikväll och då ska vi nog bada. Fast då är det ingen varm sol som kan värma upp en igen när man kommer upp. Imorgon ska jag kanske till stugan med kusinerna. Beror på om jag har något bättre för mig eller inte, men det är jävligt skönt där uppe i stugan ;) men vill ju vara säker på att jag inte går miste om något kul här hemma.

I don't mind you comin' here
And wastin' all my time
'Cause when you're standin' oh so near
I kinda lose my mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback