feck

Nu har jag kommit hem från ellen, har sovit hos henne i två dagar nu. I förrgår så hyrde vi fyra filmer och kollade på, De flesta av dem var lite skumma, men en var riktigt bra faktiskt. Kärleksfilm såklart! Och igår så vaknade vi runt 2, sov ut iaf ;) Och så åkte vi och lämna tillbaka filmerna och mötte mamma på statoil och då tog jag med min data till ellen också :) tänk att det jämt ska börja regna precis när vi är ute. Ellen blev blöt medans jag klara mig ganska bra ;) fick ju skydd av ellen eftersom hon körde, hih. Sen runt halv 11 så kom Rickard hem till ellen och vi kollade på en film och somnade runt 5 ^^ så fick vi lov att gå upp klockan 10 eftersom ellen skulle till tandläkaren och dra ut en tand.
Ingen förstår hur mycket du betyder för mig, inte ens jag själv. Jag tror att jag bara kan skita i allt och glömma dig men sen kommer jag på mig själv med att sitta och tänka på dig och hur mycket jag saknar dig. Who the fuck am I fooling? It's never going to happen. You say something, you do something else.                                                                I have so many options, but I want you                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback