Slutkörd

Nu har det var ännu en dag på jobbet :) Åkte med pappa dit till 8 och hade med cykeln så jag kunde cykla hem sen. Fick testa temperaturgivare som Marie hade gjort i typ fyra timmar. Skulle kolla så dom var korrekt gjorda :P och att resistansen var rätt. Efter det så vare manualer som gällde, gjorde fan tusen manualer. Använde någon konsig maskin :P Okej, kanske inte tusen, men runt 160 var det. Jag missade tillåmed fikarasten. Det tog också fyra timmar, stod utan att sätta mig en enda gång. Snacka om att jag var trött efter och hade ont i ryggen. Slutade kl 5, då cyklade jag hem (runt 1,2 mil) och när jag kom hem var jag helt slutkörd, kändes som jag hade vart ute och sprungit. Och Anna sa att hon hade jobb till mig ända tills jag åker till Spanien. Dvs till fredag eller måndag =) I'm happy och trött :P
Tempgivare
Och så sa mamma idag att vi inte alls ska till Costa del Maresme utan Lloret de mar. Fast sen kom vi på att Costa del maresme är hela kusten som ligger över Barcelona och på den kusen ligger massa små städer, bland annat Lloret de mar. Inte så intressant menmen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback