stugan

Åkte till stugan igår som planerat. Hade ju 5 stycken nattgäster från dagen innan men de åkte runt 11, halv 12.  Sen när vi kom till stugan så hade kusinerna och mormor vart där i 20 min :) Vi badade tre gånger den dagen, vid 3, 5 och 10, det var runt 24 grader (i alla fall på ytan, höhö). Sen så på kvällen vid 7 så var daniel ute och åkte på moppen, då kom vattenpolisen och blev helt galen. Man kan ju undra va den där människan har bakom pannbenet. Det blev värsta bråket :P trodde vid ett tillfälle att de skulle börja slåss. Anders (morbror) stod och skrek på han och gubben sa att man får inte köra moppe om man inte har hjälm och är 15 år. Men hur många gör fan inte det där nere. Det har faktiskt han också gjort så han ska ju fan inte komma och säga något jävla gubb jävel. Och så skrek han till mormor att hon borde börja tänka på att sälja snart men då skrek mamma att vem fan är det som ska sälja egentligen. När han sedan hade gått så hade jag sån jävla lust att ta moppen och åka förbi hans hus bara för att reta upp honom, men gjorde inte det :P Han ska jämt ha någon att klanka ner på, förut kom han fram till mormor och börja klaga för att hon hade vattenspridaren på eller något sånt :S liksom hallå, skaffa dig ett liv. Det är därför han kallas vattenpolisen ;) Jag tycker synd om hans fru, att hon måste stå ut med honom dag ut och dag in. Jag skulle på stört skilja mig, eller nej jag skulle för det första inte gifta mig med honom över huvud taget. Och igår såg jag första ungdomarna i vår stuga som är i min ålder ;) de var ute och fiskade. Var i runt 17års åldern.
Morbror Anders, Kusin Philip, Mamma och Kusin Daniel

Daniel (kusin) sjöng på oops, vi gör det igen - sommarpojkarna hela helgen så jag har fått den på hjärnan =D heh.

Du vill alltid synas och höras som mest, kanske däcka på en b-kändisfest.
Det är inte äkta bara fejk. Vi vill vara med i ricki lake.

Sola, bada, ute och grilla. Britney Spears har rakat sin frilla.
Här är sommarpojkarna igen, oops we did it, we did it again.

Dålig med ändå bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback