Sunday - rain

Nu är helgen slut, men vem kan egentligen veta skillnad på dagarna nu när det är lov. Allt känns som helg och jag har problem att hålla reda på dagarna. I fredags så var jag hos johanna, för hon och malin hade fyllt år. Så vi var väl runt 9 pers där. Det var nice ;) men johanna blev verkligen inte glad över presenten hon fick av killarna, dom hade köpt en finger lady vibrator :P hon blev skit arg för hon hade klart och tydligt sagt till innan att hon inte ville ha något sånt. Så hon gav den till mig hahaha =D Hon bah; jossan du kan få den.
Sen på lördagen så cyklade jag och fia ner till vattendraget. Där kollade vi lite på någon dansuppvisning och åt hamburgare :P sen så när klockan blev runt 9 så träffade vi Kakan & Johanna Wallert + hennes kille linus. Så umgicks vi lite med dem. Kakan, du är så härlig... alltid glad =D När vi var där på vattendraget så såg ja ju en speciel person...men jag undrar om du ens känner igen mig. För du såg mig ju inte iaf :S heh. Sen så höll fia på och frysa ihjäl för hon var så smart att hon hade jeansshorts på sej. Så vid 12 så cyklade vi hem till fias pappa på viksäng.
Sen när vi vaknade kl halv 12 så cyklade jag hem i spöregn 1,5 mil. woho, det var skit kul 8-) Var dyngsur när jag kom hem. Men men, vad gör man inte för att komma hem till sitt kära hus :S :P Men nu vill jag inte vara hemma längre, jag har tråkigt :P men jag har inte orkat ansträngt mig att ringa någon, det får väl bli en hemma kväll idag. Menmen, jag har inte sovit hemma på många nätter nu så det är väl dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback