tingsrätten

Sov hos fia inatt :) sedan på morgonen så cyklade vi till stan med Johanna & Mallan för vi skulle till tingsrätten med klassen =/ Otroligt tråkigt måste jag säga. Vi satt och lyssnade på nån kille i TRE hela timmar och spela lite rollspel. Sen så vare foodtime ;) fia, johanna,jag ellen, totte, daniel och jag gick till mongolisaken eller vad det nu heter (kina mat) :P Sedan så gick fia och jag på stan i typ fyra timmar, var helt slut när vi kom hem. Dagens uppdrag var egentligen att hitta ett par skor till skolavslutningen men hitta allt föutom skor såklart. Köpte två linnen, två klänningar och en tröja :) Sen tvingade mamma och pappa med mig till kolbäck :P eller tvingade och tvingade jag följde med frivilligt eftersom jag ville träffa kusinerna. Vi åt hos mormor sedan cyklade jag till Philip & Daniel. När jag sedan cyklade hem till mormor igen så träffade jag Robin Lundgren på vägen :P heh
Och ikväll så måste jag läsa färdigt ondskan, har typ 20 sidor kvar.

Asså nu är det fan inte långt kvar tills sommarlovet ;) fem dagar. Avslutning på tisdag! LIte sorgligt fakiskt, jag tycker vi har jävligt bra klass, jag stortriiiivs. Men ser fram emot sommarlovet ;D då blir det ju spanien och norge förmodligen. wonderful!image10
Vacation ;) Usa Hawaii 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback