Workwork

Sov hos fia inatt och så ringer pappa och väcker mig (oss) kl 10 och frågar om jag vill ha sommarjobb på hans företag =D of course I do. Jag sa ju ja direkt, har tjatat på honom skit mycket att han ska fixa ett jobb åt mig men han har sagt att de inte hade något som behövdes göras, men tydligen så har de det nu. Det är bara för några dagar, men ändå its money :] 75 kr i timmen tror jag att jag får. Och även om jag bara är där för några dagar, så kanske de tycker att jag gör så bra jobb att jag får jobba där nån mer gång ;)  Därför ska jag jobba jobba jobba, och slita häcken av mig så dom tycker att jag är duktig. Jag fick börja jobba redan idag. Men jobbade bara från 1 till halv 5. Och i morgon så ska jag börja klockan 8, precis som en skoldag :O fast att man får pengar =D woho.
kablar var en av de många grejorna jag fick hålla på med
                                      
    8 dagar kvar till Spanien nu :] fyfan, va härligt det ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback