headache

Nu är det skola igen efter lång helgen. Jag, fia & ellen var i hennes stuga i arboga från torsdagen till söndag. Det var trevligt, vi tog de lugnt och sånt.  Sola lite :) och badade i alla fall benen!
Direkt när man kommer till skolan så äre klart att man få huvudvärk, så jag åkte hem med 10.30 bussen. Och Marcus som var förkyld och nästan feber följde med hem till mig, två sjuklingar in my house.  Vi kollade på Kyle XY som mamma hade spelat in åt mig och så kollade vi på OC och lite allt möjligt och så åt vi :)
Vill att den här jävla huvudvärk ska ta slut någon gång. Och så är det beeptest på onsdag och triathlon eller va fan det heter nästa onsdag. Wiho, jag längtar så =| not

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Har du sett våra nya recensioner?
Och röstat denna veckan?
Vi ses i vimlet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback